פוטין יצירתי: למה רוסיה ביחסים טובים עם ישראל?

    "אני מודה לישראל על כך שהחזירה אלינו מקומות הקדושים לנו"
    שלמה ריזל 2 Comment on פוטין יצירתי: למה רוסיה ביחסים טובים עם ישראל?

    נשיא רוסיה פוטין נפגש אתמול במוסקבה עם הנשיא ריבלין והודיע לו כי בכוונתו להיפגש בקרוב גם עם ראש-הממשלה • גם שר החוץ האמריקני קרי צפוי להיפגש עם נשיא רוסיה בשבוע הבא

    צילום: Mark Neyman/GPO
    "אני מודה לישראל על כך שהחזירה אלינו מקומות הקדושים לנו"
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא רוסיה ולדמיר פוטין נפגש אתמול (רביעי) במוסקבה עם הנשיא ראובן ריבלין והודיע לו כי בכוונתו להיפגש בקרוב גם עם ראש-הממשלה בנימין נתניהו וזאת בכדי לדון עמו על המצב הביטחוני במזרח התיכון.

    פוטין אמר לריבלין כי "יש בין עמינו ידידות עמוקה, הידידות הזו מתבססת בין השאר על העובדה שכמיליון וחצי מהאזרחים בישראל הם דוברי השפה הרוסית", מנגד הנשיא ריבלין הודה לפוטין על הכנסת האורחים ואמר כי "ליחסינו היסטוריה ארוכה".

    פוטין הפתיע את ריבלין עם הסבר מעניין ואמר כי העובדה שיוצאי ברית המועצות החיים בישראל שומרים על קשר מתמיד עם בני משפחתם ועל השפה והמנטליות הרוסית – מסייעת ליחסים בין המדינות.

    עוד הוסיף פוטין כי בנוסף אליהם גם מספר הצליינים הרוסים שמגיעים לישראל מגיעים לבקר בארץ הקודש במספרים שהולכים וגדלים כל שנה. "אני מודה לישראל על כך שהחזירה אלינו מקומות הקדושים לנו", הוסיף הנשיא הרוסי.

    גם שר החוץ האמריקני קרי צפוי להיפגש עם נשיא רוסיה בשבוע הבא, ובנוסף שוחח קרי ביממה האחרונה עם עמיתו הרוסי לברוב לקראת פגישתו הצפויה וקרא להאיץ את המהלכים הבינלאומים לחילופי שלטון בסוריה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תכלס ריבלין עושה עבודה מצוינת